شهرستان ها

جذب نیرو با دو هزار فرصت اشتغال



قرارگاه جهادی اشتغال استان با همکاری فرمانداری های کرج و فردیس با شناسایی «دو هزار فرصت شغلی جدید» برای کارجویان و معرفی مستقیم نیروی کار آقایان و بانوان به شرکت های تولیدی و صنعتی در 10 آبان ماه در مصلی نمازجمعه کرج اقدام می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی‌های بعمل آمده با شرکت های تولیدی و صنعتی در شهرستان های کرج و فردیس، بیش از دو هزار فرصت شغلی برای معرفی کارجویان در جهت اشتغال و بکارگیری، شناسایی شده است.

کارجویان باید روز چهارشنبه دهم آبان ماه از ساعت 9 صبح لغایت 15 ظهر به همراه مدارک مربوطه در مصلی نماز جمعه کرج حاضر و با تکمیل فرم های پذیرش و مصاحبه مستقیم با مدیران منابع انسانی و مدیران عامل شرکت ها، نسبت به «استخدام» متقاضیان اقدام خواهد شد.

جذب نیروی کار در رسته های شغلی کارگر ساده، کارگر فنی ، جوشکار، تراشکار، برقکار، کارگر خدماتی، اپراتور تولید، مونتاژ کار، حسابدار و انباردار، نگهبانی و حراست و دیگر مشاغل مورد نیاز خواهد بود. 

در این برنامه دستگاه های حامی اشتغال، کارآفرینی و ارایه دهنده تسهیلات و سازمان های خدمات رسان نیز حاضر و به مشاوره در زمینه کسب و کار، اشتغال و کارآفرینی و تسهیلات اشتغال خواهند پرداخت. 

کارجویان می توانند نام و نام خانوادگی، سن و تحصیلات و شغل مورد درخواست یا عنوان شغلی دارای تجربه خود را به شماره پیامکی 10001000200098  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره 02632128000 داخلی 314 تماس حاصل کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا