شهرستان ها

جذب ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای عمران و آبادانی شهر اردبیل

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از جذب ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای عمران و آبادانی شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری بعد از ظهر سه شنبه در آئین کلنگ‌زنی پارک میراشرف و پارک خانواده در دریاچه شورابیل اظهار کرد: با تلاش نمایندگان استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای عمران و آبادانی شهر اردبیل تخصیص یافت.

وی با قدردانی از تلاش مجموعه مدیریت شهری اردبیل برای توسعه متوازن شهر گفت: با اذعان به اینکه از هر فرصتی برای توسعه شهرهای استان بهره خواهیم برد، انتظار هم این است که برنامه‌ریزی ها بر مبنای توزیع عادلانه امکانات در اقصی نقاط شهر انجام پذیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام سعی و تلاش ما براین است تا بتوانیم بودجه را برای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های اولویت‌دار استان در نظر گرفته و در اسرع وقت نسبت به تأمین منابع مورد نیاز پروژه‌های در حال اجرای استان اقدام شود.

بدری ادامه داد: احداث پارک ۶ هکتاری میراشرف با اعتبار ۷ میلیارد تومان بخش قابل توجهی از نیاز محلات منطقه به فضای سبز را مرتفع می‌سازد و امیدواریم با عملیاتی شدن باغ میدان بسیج و زمین پادگان ارتش، فرصت‌های بیشتری در این زمینه برای شهروندان عزیز فراهم شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا