شهرستان ها

جزءخوانی قرآن در ۸ امامزاده و بقعه شاخص استان زنجان برگزار می شود

زنجان-معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: جزءخوانی قرآن کریم در ۸ امامزاده و بقعه شاخص استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید موسی موسوی با بیان اینکه از برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در ۸ امامزاده و بقعه شاخص استان زنجان خبرداد و گفت: جزءخوانی حسینیه اعظم زنجان، امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان، زینبیه اعظم زنجان، حرم مطهر حضرت قیدار نبی(ع) شهرستان خدابنده ، امامزاده ابراهیم(ع) شهر سجاس شهرستان خدابنده، امزاده اسماعیل (ع) شهرستان ابهر، مسجد جامع شناط شهرستان ابهر و امامزادگان هاشم و عوف (ع) شهر آببر برگزار می شود.

وی افزود: اجرای طرح ضیافت بهاری در ۱۰امامزاده و بقعه شاخص استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته شروع شده و تا ۲ اردیبهشت و پایان ماه مبارک رمضان امسال ادامه دارد .

موسوی ادامه داد: طی اجرای این طرح ۱۵ مبلغ اعزامی از مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه و ۵ مبلغ بومی نیز در امامزادگان حضور دارند و به اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی و تفسیر و بیان احکام و مشاوره و پاسخگویی به سوالات و حضور در غرفه کودک و نوجوان و اجرای برنامه برای این گروه سنی خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت : سازمان اوقاف و امور خیریه به همت هیئت امنا و خادمین رسمی و افتخاری اماکن مذهبی طرح های مختلفی را در زمینه های مذهبی و فرهنگی با هدف تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی ، اجرا می کند که امسال به خاطر تقارن بهار طبیعت و بهار بندگی و قرآن دو طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری با هم ادغام و بصورت مشترک با نام ضیافت بهاری به اجرا گذاشته شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا