شهرستان ها

جشن‌های نیمه شعبان با شور و شعور مهدوی همراه باشد

همدان- امام جمعه ملایر بر برگزاری پر شور جشن‌های نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) تاکید کرد و گفت: این جشن‌ها باید همراه با شعور و درک مهدوی باشد.

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یاران واقعی امام زمان ویژگی‌هایی دارند که از مهمترین این ویژگی‌ها می‌توان به دفاع از حق، تضرع به درگاه الهی از ترس خدا، توجه به نماز از جمله اول وقت، نهراسیدن از سرزنش کنندگان و… اشاره کرد، افزود: جنگ امروز از نوع سایبری، اطلاعاتی، اعتقادی، سیاسی و… است که دشمن از طریق فضای مجازی، ماهواره وارد شده و ما را مورد حمله قرار داده است.

وی ناامیدی و بدبینی به نظام را از اهداف دشمن برشمرد و گفت: دشمن یک روز با شعار زن زندگی آزادی و امروز تغییر هر روز قیمت دلار، مسئله مسمومیت در مدارس دخترانه و… وارد می‌شود و اگر مراقب نباشیم مشکلاتمان بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام ارزنده در ادامه صحبت‌های خود ملت ایران را ملتی بصیر و آگاه در طول ۴۴ سال گذشته دانست و تصریح کرد: مردم در همه راهپیمایی‌ها نشان دادند که همواره با بصیرت و آگاهی پیرو ولایت و انقلاب بوده و در ۲۲ بهمن نیز بصیرت مردم را دیدیم که دشمن را ناامید کرد.

امام جمعه ملایر بر برگزاری پرشور جشن‌های نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) تاکید کرد و گفت: این جشن‌ها باید همراه با شعور و درک مهدوی باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا