شهرستان ها

جشنواره تئاتر در لرستان برگزار می‌شود

خرم‌آباد – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره تئاتر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعظم روانشاد بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر در لرستان، اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های تخصصی، مهم‌ترین امکان برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری است.

وی ادامه داد: جشنواره‌های تخصصی، مهم‌ترین امکان برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و مطالبهٔ اصلی هنرمندان تئاتر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم جشنواره امسال را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

روانشاد، ضمن تقدیر از تلاش هیئت‌های بازبین در بخش صحنه‌ای و خیابانی و تأکید بر تلاش در راستای برگزاری این رویداد به بهترین شکل، گفت: هنرمندان تئاتر استان، ظرفیت ویژه‌ای برای لرستان هستند و ما هنرمندان بزرگی را به کشور معرفی کرده‌ایم.

رئیس سی و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان، افزود: نسل جوان و نوجوان تئاتر، بیش از هر چیزی، نیازمند آموزش هستند و ما تلاش می‌کنیم در قالب افزایش منابع مطالعاتی و برگزاری کارگاه‌ها و جلسات آموزشی این نیاز را مرتفع سازیم.

روانشاد، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری به هر دلیلی از جمله مشکلات مالی نباید تعطیل شود و ما خود را نسبت به مطالبات هنرمندان رشته‌های مختلف متعهد می‌دانیم.

رضا نیازی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این جلسه، گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود در استان برای برگزاری یک جشنواره باکیفیت و در حد شأن و منزلت هنرمندان استان بهره خواهیم برد.

وی بیان داشت: در این راستا با دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله شهرداری خرم‌آباد رایزنی شده و از مالکیت باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر تقاضا کرده‌ایم ما را این امر مهم یاری دهند.

مسعود عبدی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر نیز که به دعوت مدیرکل در این جلسه حضور داشت، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: ما در باشگاه خیبر، نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی هنری داشته‌ایم و با تمام توان به دنبال معرفی توانمندی‌ها و سبقهٔ فرهنگی درخشان لرستان هستیم.

بنابراین گزارش، در این جلسه در خصوص زمان نهایی برگزاری جشنواره و ترکیب هیئت داوران بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی تصمیماتی اتخاذ شد که به‌زودی توسط روابط‌عمومی جشنواره، به اطلاع هنرمندان خواهد رسید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا