شهرستان ها

جشن مباهله در هیئت سادات ملایر برگزار می‌شود

همدان-مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: جشن ویژه روز مباهله توسط هیئت سادات خواهران ملایر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هزمان با روز مباهله جشن‌های مختلفی در سطح هیئت‌های مذهبی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: جشن مباهله در هیئت سادات خواهران ملایر امروز پنج‌شنبه ۲۲ تیر ماه به همت هیئت سادات و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در حسینیه فاطمه الزهرا (س) میدان قائم مقامی ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌ها گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، مداحی، تقدیر از تعدادی از بانوان فعال هنری، و همچنین برگزیدگان مسابقه خطبه غدیر از برنامه‌های این جشن است.

حجت‌الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری جشن مباهله در تعدادی دیگر از هیئت‌های مذهبی شهرستان، در حوزه علمیه حضرت زینب ملایر برنامه جشن مباهله با قرائت حدیث کساء و سایر برنامه‌های فرهنگی عصر امروز در کنار مزار شهید گمنام آرمیده در این حوزه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اعیاد گذشته شاهد برگزاری جشن‌های با شکوهی بودیم، بیان کرد: برگزاری با شکوه جشن‌های غدیر و جشن‌های ویژه ایام دهه ولایت و امامت با استقبال بی نظیر مردم با هدف تبیین فرهنگ غدیر و ولایت و با همکاری گروه‌های مردمی و جهادی و سایر نهادهای فرهنگی شهرستان در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا