شهرستان ها

جشن های نیمه شعبان با محدودیت زمانی برگزار شود

تهران- استاندار تهران خواستار برگزاری جشن های نیمه شعبان با رعایت محدودیت زمانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد مقاله با کرونا استان با بیان این ک از پیک ششم کرونا عبور کرده ایم، گفت: در حال حاضر در قسمت مراجعه به مراکز درمانی ۳۶ درصد، در بستری‌ها ۲۹ درصد و در فوتی‌های کرونایی ۱۹ درصد کاهش داشتیم.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در استان تهران ۹۴ درصد از افراد دُز اول، ۸۶ درصد دز دوم و ۴۰ درصد دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند، که لازم است تزریق دز سوم به حداقل ۷۰ درصد برسد.

وی خواستار برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک شد و گفت: باید این مراسم‌ها چه در مساجد و مراکز فرهنگی با محدودیت زمانی برگزار شوند.

منصوری در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور و سفرهای نوروزی نیز گفت: این موارد می‌بایست، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق کامل دزهای واکسن برگزار شود.

وی بر سخت گیری در دریافت کد بهداشتی برای اصناف به ویژه در ایام خریدهای نوروزی تاکید کرد و گفت: فیروزکوه در حال حاضر رنگ قرمز کرونایی دارد، ملارد رنگ زرد و ۱۴ شهرستان دیگر استان تهران رنگ نارنجی دارند، می‌بایست، چهار مرکز نانوایی‌ها، پاساژها، باشگاه‌های ورزشی و سوپرمارکت‌ها که بر اساس نظر کارشناسان خطر ابتلای بیشتری دارند، بیشتر مورد توجه و نظارت قدر گیرند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا