شهرستان ها

جلسه شورای شهر ساری با چاشنی تهدید و ترغیب

ساری- انتقاد از ساماندهی نشدن نیروهای غیرموثر، تهدید شهردار برای پرداخت نشدن به موقع حقوق کارکنان و اجرای پروژه های نیمه کاره و بهسازی معابر از جمله مسائل مطرح شده در جلسه شورای شهرساری بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری شامگاه سه شنبه در جلسه شورای شهر در سخنانی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی توسط گروههای مقاومت فلسطینی علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این عملیات پیروزمندانه موجی از شادی را در کشورهای اسلامی برانگیخت و موجب دلگرمی ملت‌های تحت ستم شد و جای تبریک دارد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی زحمات فداکارانه و شبانه روزی فراجا را ارج نهاد و به ارواح مطهر شهدای نیروی انتظامی ادای احترام کرد.

شعبانی یادآور شد: نهاد مدیریت شهری و پلیس بعضاً مأموریت‌های مشترکی دارند که تعامل بین آنها را ضروری می‌سازد و خوشبختانه بین مدیریت شهری ساری و نیروی انتظامی همکاری و هماهنگی مؤثری برقرار می‌باشد و این تعامل باید تقویت شود.

وی به بازدید اخیر استاندار مازندران از پروژه‌های شهری ساری اشاره کرد و خواستار تداوم حمایت‌های مدیریت ارشد استان شد.

رئیس شورا همچنین در مورد پیگیری جدی طرح‌های سرمایه گذاری، بهسازی معابر و هدایت آب‌های سطحی، پرداخت به موقع حقوق نیروها و جلوگیری از ورود نیروهای شاغل در شهرداری به فعالیت‌های مخرب رسانه‌ای در فضای مجازی به شهرداری تذکر داد.

انتقاد از عدم ساماندهی نیروها

سید حسین یوسفی نایب رئیس شورای شهر ساری نیز در تذکری خواستار شفاف سازی مفاد تفاهم نامه شهرداری با بانک شهر شد و از عدم ساماندهی مؤثر نیروها و فعالیت‌های مخرب برخی پرسنل شهرداری در فضای مجازی انتقاد کرد.

علی عاشقان عضو شورا در این جلسه پیرامون تأخیر در پرداخت حقوق نیروها، مطالبات بازنشستگان، کیفیت آسفالت معابر، طرح هدایت آب‌های سطحی و طرح تفصیلی شهر به شهرداری تذکر داد.

شهرام ایرجی از عدم پاسخگویی شهرداری به تذکرات اعضای شورا انتقاد کرد و گفت: تذکرات باید مؤثر باشد و بنده در این جلسه هم تذکراتی داشتم که از بیان آنها صرف نظر کردم چون تاکنون پاسخی دریافت نکردم.

سید رحمان میرشجاعی از دیگر اعضای شورای شهر ساری گفت: با انسجام شورا و تعامل خوب شورا با شهرداری می‌توان پروژه‌های شهری را اجرا کرد.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها نیاز به ریسک پذیری مدیران شهری دارد لذا بدون ترس و نگرانی باید در مسیر اجرای پروژه‌ها قرار گیریم. بخصوص پروژه‌هایی مثل پل تا پل، صفرآباد و نارنجستان که درآمدزا هستند باید اجرایی شوند.

میرشجاعی نیز خواستار پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری شد.

سبحان بخشی هم خواستار جدیت شهرداری در اجرای طرح شهر هوشمند شد و گفت: گام نخست در این

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها نیاز به ریسک پذیری مدیران شهری دارد لذا بدون ترس و نگرانی باید در مسیر اجرای پروژه‌ها قرار گیریم. بخصوص پروژه‌هایی مثل پل تا پل، صفرآباد و نارنجستان که درآمدزا هستند باید اجرایی شوند.

پرداخت به موقع حقوق کارکنان

سید ذوالفقار شریفی عضو شورای شهر نیز تاکید کرد: از ابتدا شعار من پرداخت بموقع حقوق نیروها بود چون معتقدم این امر به پرسنل انگیزه و روحیه کار و تلاش می بخشد و تأخیر در پرداخت حقوق نیز با مشکلاتی اقتصادی که وجود دارد اثر عکس خواهد داشت.

وی گفت: ماه آینده اگر حقوق نیروهای به موقع پرداخت نشود موضع حمایتی من نسبت به شهرداری تغییر خواهد کرد.
گفتنی است در این جلسه شورای شهر در راستای حمایت از استعدادهای فرهنگی و هنری شهر از امید برزگر سازنده فیلم بی رگ و چند فیلم کوتاه دیگر تجلیل کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا