شهرستان ها

جمع‌آوری یک هزار و ۵۰۶ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در شیراز

شیراز – فرمانده انتظامی استان فارس از جمع‌آوری یک هزار و ۵۰۶ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در شیراز همزمان با عملیاتی شدن «طرح آرامش در شهر» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام‌بخش حبیبی از جمع‌آوری یک هزار و ۵۰۶ خرده‌فروش و معتاد متجاهر خبر داد و گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان، کاهش سرقت و پاسخ به درخواست و مطالبات مردمی، طرح آرامش در شهر با موضوع جمع‌آوری و پاکسازی پاتوق معتادان متجاهر و کارتن‌خواب و همچنین دستگیری خرده‌فروشان با هماهنگی مرجع قضائی در شهرستان‌های تابعه استان و به ویژه شهر شیراز اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه اجرای این طرح طی یک هفته گذشته، ۵۳۷ معتاد متجاهر در شهر شیراز جمع آوری و تحویل مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ شده‌اند؛ همچنین در این بازه زمانی ۳۴۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، ۶۰۰ نفر معتاد و ۲۵ نفر خرده‌فروش طی روز جاری (۹ مهر ماه) در شیراز جمع‌آوری و دستگیر شده‌اند، افزود: اجرای این طرح به صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در سال جاری ۴۸ باند مواد مخدر در استان فارس منهدم و ۲۲ تن انواع مواد مخدر نیز کشف شده است، اضافه کرد: رفع دغدغه‌های مردم در راستای حفظ و ارتقا نظم و امنیت در دستور کار پلیس است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا