شهرستان ها

جنگ غزه، جنگ اراده‌ها است




امام جمعه قزوین گفت: جنگ غزه، جنگ اراده‌ها است، براساس آیات قرآن پیروزی اراده خداوند قطعی است و امروز در غزه جنگ بین مجاهدان راه خدا در مقابل شیاطین که اراده کرده‌اند دین خدا را خاموش کنند، در جریان است و این اراده‌ها در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) اقامه می‌شود با بیان اینکه برخی از مناسبت‌ها به معنای قدرشناسی است، گفت: بیان مناسبت‌ها صرفاً به معنای بیان تقویم نیست بلکه اگر درست بشنویم مناسبت یعنی یادآوریِ اینکه کجا بودیم و امروز کجا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در گذشته مردم فلسطین جز اینکه به طرف صهیونیست‌های تا دندان مسلح سنگ پرتاب کند، کار دیگری نمی‌توانستند انجام دهند.ک، آیا ما نباید اینها را به یاد بیاوریم که این رزمندگان کجا بوده‌اند و امروز به کجا رسیده‌اند؟ باید شاکر خدای متعال باشیم.

وی عنوان کرد: غزه در سال 66 کار خودش را شروع کرد، در برابر آمریکا، اروپا و صهیونیست‌ها قرار گرفته است و نباید تصور کرد که غزه فقط در مقابل این صهیونیست‌ها قرار دارد بلکه در مقابل کل استکبار جهانی و حتی برخی از مزدوران همین نواحی خودمان قرار دارد و آن‌ها حتی سوخت صهیونیست‌ها را تأمین می‌کنند که بعضی از آن‌ها همسایه‌های ما هستند اما یقین داریم غزه به پیروزی رسیده و به پیروزی بالاتر هم خواهد رسید و نسبت به این مهم شکی نداریم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: صهیونیست‌ها بارها اقرار کردند که درمانده شده‌اند و شکسته خورده‌اند، با هواپیما خانه‌ها را خراب کردن و کودکان را کشتن، دلیلی بر پیروزی نیست و خود آن‌ها هم این را می‌دانند، نکته دیگر این که مقاومت در غزه مصداق آیه کریمه‌ای است که می‌فرماید چه بسا یک گروه کم در مقابل گروه بیشمار ایستادگی کنند اما چون آن‌ها بنده خدا هستند، صبور هستند و توکلشان به خدا است یقینا به پیروزی می‌رسند و این بشارتی قرآنی برای اهل مقاومت است.

خطب نماز جمعه قزوین بیان کرد: باید دعاگوی مجاهدانی باشیم که تجلی اراده الهی هستند و یقین داریم اراده خداوند ماندگار است و اراده شیاطین شکسته خواهد شد، هرگاه خدا چیزی را اراده کند، می‌شود و خداوند می‌فرماید آینده جهان به دست بهترین بندگان الهی اداره خواهد شد و این وعده الهی قطعی است.

صهیونیست‌ها شکست خورده‌اند

امام جمعه قزوین اظهار کرد: یکی از مقامات صهیونیستی گفته است اگر در غزه پیروز نشویم نمی‌توانیم بمانیم و این راست‌ترین سخنی است که از صهیونیست‌ها شنیده‌ایم، باید بگوییم شما در غزه شکست خورده‌اید و حتما با سرافکندگی و شکست عقب نشینی خواهید کرد و بعد از آن نیز در سرزمین‌های اشغالی باقی نخواهید ماند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: نکته پنجم هم این که نظامیان و شبه نظامیان صهیونیستی سه گروه هستند، یک گروه آنهایی که فرار کرده اند و یا در حال فرار هستند و خیلی‌ها هم آماده رفتن هستن و اینها وضعیت بهتری دارند چرا که فعلا فرار کرده‌اند اما هر کجای عالم که بروند مسلمانان از آن‌ها انتقام خواهند گرفت.

وی افزود: گروه دوم آنانی هستند که در جنگ کشته می‌شوند و جهنم آخرتشان از همین دنیا شروع می‌شود و گروه سوم کسانی هستند که نه فرار کردند و نه کشته شده‌اند، امیدواریم با پیروزی مقاومت اسلامی یکایکشان به محاکمه و شدیدترین مجازات برسند.

عابدینی بیان کرد: روز جهانی حقوق بشر را یاد می کنیم و اعتراف می کنیم بعضی از مدعیان حقوق بشر به صهیونیست‌ها کمک می‌کنند و عملاً می‌خواهند صلاح‌های خود را در این جنگ آزمایش کنند و آن صلاح‌ها را به فروش برسانند‌ موجودیت صهیونیست به آن‌ها وابسته است و اگر صهیونیست‌ها شکست بخورند در حقیقت آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان شکست خورده‌اند.

مدعیان حقوق بشر نشانی از انسانیت و بشریت ندارند

خطیب نماز جمعه قزوین عنوان کرد: آن‌ها که مدعی حقوق بشر هستند نشانی از بشریت، آدمیت و انسانیت ندارند و بزرگ‌ترین مدافع حقوق بشر در عالم، امام خمینی (ره) و رهبر حکیم انقلاب اسلامی هستند، حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم بزرگ‌ترین مدافعان حقوق بشر بودند و اینها جان خود را گذاشتند تا مردم را کشتار جمعی، ترور و وحشت نجات دهند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا