شهرستان ها

«جهاد تبیین» از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در فارس است

شیراز – مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: ۱۲ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس استان فارس برگزار می شود که مهمترین آنها موضوع «جهاد تبیین» است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید کوشکی با بیان اینکه موزه استان از سال ۷۷ در دستور کار قرار گرفته و امید داریم مجموعه موزه در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد، گفت: فاز یک مستقر است، فاز دوم بعد از واگذاری زمین و فاز سوم نیز زمین مجاور باید تهاتر شود تا به ظرفیت خوبی برسد.

او با بیان اینکه مردم فارس همواره جز پیشروها به ویژه در دفاع مقدس بوده‌اند، افزود: ۳۸۵ شهید گمنام در ۱۴۰ نقطه استان فارس دفن شدند که از این جهت رتبه سوم کشور را دارد و این علاوه بر ۱۵ هزار شهید استان است.

سردار کوشکی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد: ۴۲ برنامه محوری و اجرای ۱۲ هزار برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت و بسیج تدبیر شده است که جهاد تبیین با محوریت دفاع مقدس از مهم‌ترین آنها است‌.

تجلیل و تکریم ۱۰۰ هزار پیشکسوت، برپایی نمایشگاه‌ها و برگزاری یادواره‌ها از دیگر برنامه‌های محوری این هفته است که مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به آن اشاره کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا