شهرستان ها

جهاد تبیین در اولویت فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی باشد

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جهاد تبیین در اولویت نخست فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی باید قرار گیرد و نباید این وظیفه به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز پنجشنبه در جمع اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به مسئله جهاد تبیین اظهار کرد: تبیین و گره گشایی از اذهان وظیفه همیشگی و عمومی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان در برگزاری نشست‌های جهاد تبیین در استان افزود: جهاد تبیین در اولویت نخست فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی باید قرار گیرد و نباید این وظیفه به فراموشی سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به لوازم جهاد تبیین گفت: شناسایی مشکلات و گره‌های ذهنی حقیقی مردم و پاسخگوی به این مسائل با زبان متناسب باید لحاظ شود.

وی درباره فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پایداری اظهار کرد: حضور و مشارکت بالا در همه ادوار انتخابات مهم و کلیدی است و تلاش اصلی باید جلب مشارکت بالای عموم مردم باشد.

حجت الاسلام موسوی فر تاکید کرد: همراهی و همدلی جریان‌های انقلابی با همدیگر و ارائه شاخص‌های انقلابی و پرهیز از تشتت و اختلاف دیگر مقوله کلیدی در امر انتخابات است.

«کریم کریمی تبار» مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه محور حرکت جبهه ولایت است، گفت: در دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی که مرهون خون شهداست، ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: توسعه مبانی انقلابی و دینی با بهره‌مندی از اندیشه امامین انقلاب و شهید مطهری و بهشتی و علامه مصباح نیاز اصلی امروز جامعه است و وجه همت جبهه حرکت در این مسیر است.

کریمی تبار بیان کرد: مسجد محوری و حرکت در مسیر احیا مساجد به عنوان پایگاه اصلی جریان انقلابی دیگر مسیر حرکت جبهه است.

این فعال سیاسی با اشاره به فعالیت‌های سازنده دولت سیزدهم اظهار کرد: حمایت از دولت آیت الله رئیسی به عنوان یک دولت انقلابی و ولایی در دستور کار جبهه است و به آن افتخار می‌کنیم.

وی افزود: سهم خواهی و بی تفاوتی به نیازهای جامعه و خودمحوری از آسیب‌های جریان‌های سیاسی کشور است که تلاش کردیم دامن جبهه آلوده این پلشتی‌ها نشود.

کریمی تبار تاکید کرد: در اغتشاشات پاییز با اینکه بسیاری از خواص سکوت کردند، جبهه تنها و بدون هیچ پشتیان دولتی و سازمانی با هزینه شخصی بالغ بر ۶۰ نشست جهاد تبیین در ۱۵ شهرستان خوزستان به شکل حضوری و مجازی برگزار کرد. در این نشست از اساتید و فعالین سیاسی بویژه مؤسسه حضرت امام خمینی ره استفاده شد.

مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به نشست‌های تبیینی جبهه در حوزه انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد: محور حرکت جبهه در بخش انتخابات ذیل منویات رهبری و نماینده ولی فقیه در استان است و ارائه شاخص‌های یک نماینده در تراز انقلاب و گفتمان سازی و وحدت حول ولایت چارچوب اصلی فعالیت جبهه است.

وی اظهار کرد: برای نخستین بار سلسله نشست‌های تدبر در قرآن با اساتید برجسته فلسفه و عرفان و متبحر در آیات الهی در خوزستان برگزار می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا