شهرستان ها

جهاد تبیین در تولیدات هنری چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روایت‌های هنرمندانه وقایع مختلف و جهاد تبیین در تولیدات هنری این استان مورد توجه جدی و ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح پنجشنبه در آئین رونمایی از پوستر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عمل به وظیفه‌های مشخص شده در جهاد تبیین برای قشرهای مختلف جامعه ضروری و الزامی است.

وی پیروزی جمهوری اسلامی ایران را یکی از از مهم‌ترین حوادث تاریخی کشور دانست و افزود: مردم برای پیروزی این انقلاب به‌عنوان پدیده‌ای منحصربه‌فرد با دست خالی در برابر نظام استکباری ایستادند.

حیدری به کم‌آگاهی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی از اتفاف‌ها و رخدادهای دوران قبل از پیروزی جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مطلوبی برای تبیین آن دوران به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی به‌ویژه در حوزه نظامی یادآور شد: دشمن به‌دنبال خلع سلاح کشور است تا بتواند برای رسیدن به اهداف خود در هر زمان ایران را تهدید کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تئاتر را یکی از هنرهای تأثیرگذار برای بیان موضوعات مختلف به زبان هنر اعلام و تأکید کرد: انتظار می‌رود اهالی فرهنگ و رسانه راهبُرد و استراتژی برای انجام امور مختلف داشته و با هم‌فکری و خِرَد جمعی برای مقابله با جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن آماده باشند.

وی اظهار داشت: در این راستا برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با فعالان فرهنگی حائز اهمیت و نقش‌آفرین خواهد بود.

حیدری تربیت هنرمندان دغدغه‌مند و انقلابی را ضروری اعلام و بیان کرد: نباید هنرمندان در مسیر اهداف دشمن حرکت کنند، بلکه باید با نگاه به هنر و فعالیت‌های فرهنگ بلندمدت فرهنگ غنی کشور را به نسل جدید منتقل کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا