شهرستان ها

«جهاد تبیین» مهم‌ترین نیاز پیش روی انقلاب

قزوین- مداح برجسته قزوینی با بیان اینکه «جهاد تبیین» مهم‌ترین نیاز پیش روی انقلاب است، گفت: حل مشکلات مردم باید در اولویت مسئولین کشور باشد.

مرتضی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تبیین، گفت‌وگو، صحبت دوستانه و اخلاق‌مداری جزو الزامات مواجه با مسائل در شرایط کنونی است.

این مداح برجسته استان قزوین با اشاره به اینکه «جهاد تبیین» مهم‌ترین نیاز پیش روی انقلاب است، بیان کرد: بیشتر افراد به خودی و خود انسان‌های بدی نیستند و در این میان نوع برخورد ما و برقراری ارتباط برای رفع شبهات بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: از سوی دیگر لازم است مسئولین بیشتر به فکر مردم باشند و در راستای حل مسائل مردم در حوزه‌های مختلف اقدامات لازم را فراهم کرده و موانع را از سر راه بردارند.

این مداح بیان کرد: توجه به مسئله معیشت مردم، مسکن، وام، اشتغال و ازدواج جوانان باید کوشید تا دغدغه مردم نسبت به مسائل برطرف شود.

وی گفت: جهاد تبیین به صورت موشکافانه باید انجام شود و چرایی انقلاب و دستاوردهای آن برای مردم بازگو شود.

سلیمانی ادامه داد: پیش از انقلاب ما در تأمین ساده‌ترین مایحتاج نیز با مشکل مواجه بودیم امکان تحصیل برای همه فراهم نبود و آب، برق و گاز وجود نداشت و حتی در حوزه بهداشت و درمان نیز امکانات لازم و ساده وجود نداشت.

وی تشریح کرد: اینکه ما امروز توانستیم در حوزه‌های مختلف عامی، پزشکی، امکانات و سایر موارد به پیشرفت‌های بزرگ دست پیدا کنیم باید برای مردم و جوانان تبیین شود.

سلیمانی در پایان گفت: قوه قهریه در مواجه با مردم و نسل جوان پاسخگو نیست و ما باید به تبیین دوستانه روی آورده و به دنبال اقدامات فرهنگی مناسب باشیم و برای اقدامات فرهنگی زمان و هزینه‌های لازم را در نظر بگیریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا