شهرستان ها

جهاد تبیین وظیفه خبرنگار تراز انقلاب اسلامی است

نوشهر- امام جمعه نوشهر جهاد تبیین را وظیفه خبرنگار تراز انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: امانتداری و بصیرت ویژگی برجسته خبرنگار تراز انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود مشایخ پیش ازظهر یکشنبه در دیدار با خبرنگاران شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بویژه شهید صارمی اظهار داشت: تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا نشان از نقش و مسئولیت مهم این قشر دارد زیرا واقعه کربلا و عاشورا توسط حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) تبیین و رایت شده است.

وی با اظهار اینکه رسالت خبرنگاران بزرگ و مهم به شمار می‌رود، تصریح کرد: خبرنگار تراز جمهوری اسلامی وظیفه جهاد تبیین دارد و باید از این تریبون برای بیان دستاوردها استفاده کنند.

امام جمعه نوشهر با بیان اینکه خبرنگاران علاوه بر تسریع در خبررسانی، صداقت در گفتار، امانت دار و بصیرت داشته باشند، شناخت هدف را مسئله‌ای بسیار مهم ذکر کرد.

بابک شمس ناتری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نیز با اشاره به تقارن معنادار روز خبرنگار با عاشورای حسینی اظهار داشت: این تقارن نشان می‌دهد که امانتدار چه نوع قلم و شاخص‌هایی در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی با اظهار این نیازمند ظرفیت سازی و نقذپذیری در جامعه هستیم، گفت: مدیران نباید به کارتابل اداری اکتفا و باید از ظرفیت اصحاب خبر و رسانه استفاده کنند.

وی با تقدیر از نگاه حمایتی امام جمعه شهرستان از حوزه فرهنگ و هنر افزود: نشاط اجتماعی موجود در شهر نشان از همراهی و حمایت ویژه امام جمعه است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا