شهرستان ها

جهاد دانشگاهی پیشقراول درمان ناباروری است

کرج- رئیس جهاد دانشگاهی البرز گفت: در حوزه ناباروری کاملاً به خودکفایی رسیده‌ایم و جهاد دانشگاهی پیشقراول این امر است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا فیروزی ظهر دوشنبه در نشست با اهالی رسانه که در جهاد دانشگاهی البرز برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی بعد از چهار دهه پویایی خود را حفظ کند و هنوز در راستای حل مشکلات کشور حرف برای گفتن داشته باشد.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در راستای رفع نیازهای جامعه به ویژه در حوزه فناورانه وارد شده و اقدامات جهادی زیادی را انجام داده است.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز تصریح کرد: جهاد کشاورزی هم در عرصه پژوهش و فرهنگی اقدامات زیادی را انجام داده و بر اساس زیست بوم خود موفقیت‌های زیادی را رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: بحث پژوهشگاه رویان در سطح ملی و بین‌المللی اتفاقات بسیار مبارکی رقم خورد به ویژه در حوزه ناباروری کاملاً به خودکفایی رسیده‌ایم و جهاد دانشگاهی پیشقراول این امر است.

جهاد دانشگاهی در زمینه تولید رانش قطار شهری نیز وارد میدان شد

فیروزی گفت: در زمینه تولید رانش قطار شهری نیز جهاد دانشگاهی وارد میدان شد و به موفقیت رسید و می‌توانیم به صورت کلان به این امر بپردازیم.

وی اظهار کرد: در زمینه بذرهای هیبریدی و دام‌ها سنگین نیز وارد شده‌ایم و دستاوردهای زیادی را برای کشور رقم زدیم.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز بیان کرد: در حوزه استانی نیز مجتمع تحقیقاتی داریم که تعدادی از پژوهشکده‌ها و پارک علم و فناوری در آن مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در جهاد دانشگاهی البرز مجموعه‌های مختلفی وجود دارد و آمادگی این امر را داریم تا در حوزه رفع نیازهای استان گام برداریم.

فیروزی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های جهاد دانشگاهی داشتن یک شبکه ملی است که می‌توانیم در اجرای طرح‌های مختلف از این امر بهره ببریم.

وی گفت: در تمامی طرح‌های خود نگاه علمی داشتیم با این ملاحظه که باید بازوی عملی هم داشته باشیم، داشتن بازوی علمی و عملی توأمان باعث شده است تا موفقیت‌های زیادی رقم بخورد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا