شهرستان ها

جهالت اجتماعی موجب دگرکونی سرنوشت مردم می‌شود

مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جهالت اجتماعی موجب دگرکونی سرنوشت مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد علم الهدی ظهر شنبه در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: جهالت اجتماعی موجب دگرکونی سرنوشت مردم می‌شود و در همین رابطه اندیشکده های آمریکایی در تحلیل‌های خود اعلام کرده اند نباید دولتمردان این کشور از منشأ قدرت انقلاب اسلامی در ایران غافل شوند و آن را نادیده بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به آسیب جامعه اسلامی بواسطه جهالت مردم به فتنه‌های یاد شده اشاره کرد و گفت: عزاداری امام حسین (ع) برای بیداری امروز ماست وگرنه یزید و معاویه و عبدالله ابن زیاد در عذاب الهی هستند، ما باید از این وقایع عبرت گرفته و بیدار شویم.

وی تصریح کرد: مطابق گزارش‌های رسمی یکی از این نهادها، رهبری جامعه اسلامی یکی از عوامل و منشأ قدرت انقلاب اسلامی است که باید دولتمردان آمریکایی برای سرنگونی این انقلاب به سراغ آن بروند و این رهبری را هدف قرار دهند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: در حالیکه جامعه اسلامی دچار فتنه فرصت‌طلبی ظالمین، ستمگران و مرتجعین زمانه بود، اهل بیت امام حسین (ع) در اربعین این فتنه را افشا کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اگر مردم و جامعه اسلامی از ۲ فتنه فرصت طلبی ستمگران و مرتجعین قدرت طلب، غافل شوند جامعه سقوط می‌کند.

وی گفت: امام حسین (ع) از وجود مقدس خود برای اینکه مردم جریان فرصت طلب، فتنه‌گر و ارتجاع را بشناسند سرمایه گذاری کرد.

آیت الله علم الهدی با تشریح اوضاع اجتماعی در دوره حکومت اموی افزود: عزاداری اربعین اهل بیت امام حسین (ع) موجب افشاگری و شفاف سازی حکومت ارتجایی و فرصت طلب اموی شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: اسارت اهل بیت (ع) این شفافیت برای شناخت فتنه را بوجود آورد و مردم شام با این افشاگری شام را دگرگون کردند و در ادامه نیز جریان ضد اموی و ضد ظلم در مردم قوت گرفت.

این خبر تکمیل می شود…

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا