شهرستان ها

جهان امروز تشنه شنیدن معارف فاطمی است

گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جهان تشنه شنیدن معارف فاطمی است و بانوان در قامت اسلام ناب یکی از مهم ترین ارکان تربیتی در سیر تمدنی و جامعه پردازی هستند.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته زن بهترین فرصت برای تبیین عظمت الگوی فاطمی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: حضرت زهرا (س) در همسرداری، فرزندداری، مسائل اجتماعی، دفاع از ارزش‌ها و صیانت از جایگاه رفیع امامت و ولایت و تلاش برای همبستگی، الگویی ماندگار و بی بدیل برای همه بشریت است.

وی اضافه کرد: جهان تشنه شنیدن معارف فاطمی است، اگر نگاهی به آموزه‌های دینی و اسلامی داشته باشیم بانوان در قامت اسلام ناب یکی از مهمترین ارکان تربیتی در سیر تمدنی و جامعه پردازی هستند.

دیلمی گفت: خانواده در تراز اسلام ناب با حضور مادر انقلابی و زن انقلابی هویت و معنا پیدا می‌کند، همان مادرانی که امروز در قامت انقلاب اسلامی و با تاسی سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و بر اساس منظومه فکری رهبر معظم انقلاب الگوی سوم زن را به جهانیان معرفی کردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: هیچ دوره‌ای مانند امروز این تعداد زنان متخصص، متفکر، مجاهد انقلابی را نداشته‌ایم و این امر به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا محقق شده است.

وی ادامه داد: امروز نظام سرمایه داری و تمدن پوسیده جهان غرب برده داری نوینی را بعد از انقلاب صنعتی شروع کرده و به واسطه آن کرامت زنان جامعه را تحقیر و تبدیل به کالا کرده است.

دیلمی تصریح کرد: در منظومه فکری و مادی غرب تمام اهداف آنها رسیدن به قدرت، ثروت و منافع مالی است و جوانان و نوجوانان باید نسبت به این مسائل آگاهی پیدا کرده و جایگاه زن در جوامع غرب را بدانند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تمام ارزش‌ها و انسانیت جامعه بانوان در دنیای غرب به تمسخر گرفته شده و نوجوانان باید این مسائل را بدانند و تحلیل درستی به آنها داده شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا