شهرستان ها

حاشیه های شورای شهر بابل/ رییس استعفا کرد

بابل- بیستمین جلسه شورای شهر بابل با حاشیه هایی نظیر استعفای رییس شورا همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین جلسه شورای شهر بابل با حضور اعضا ظهر شنبه برگزار شد و در جلسه رسمی و علنی شورای شهر، حسین بیژنی با درخواست کتبی از سمت خود استعفا کرد.

در این جلسه که پیرو تصمیم شورای اسلامی شهر بابل با دستور کار هم‌اندیشی مشترک مدیریت شهری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخصوص بررسی ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های شهر بابل و همچنین اتخاذ راهکارهای مناسب برای برون رفت از مشکلات و چگونگی استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل تشکیل شد، هر یک از اعضای جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات پرداختند.

تعیین تکلیف مدیریت پسماند، جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های مهم شهری مانند تکمیل کمربندی دوم شرقی (بلوار مدافعان حرم)، تعیین تکلیف بازنگری طرح تفصیلی و ابلاغ جامع شهری، ساماندهی رودخانه بابلرود به عنوان یک ظرفیت گردشگری و سرمایه گذاری، ساماندهی و مدیریت ترافیک شهری، احداث پل، روگذر در منطقه موزیرج و پل محمدحسن خان از جمله مسائل طرح شده در آن بوده است.

پیگیری اجرای صحیح قانون جهش مسکن در تأمین زمین‌های مورد نیاز ضمن توجه به کاربری آنها و جلب رضایت دستگاه‌ها و نهادهای که زمین‌های مدنظر را در اختیار دارند، پیگیری برای اخذ تسهیلات بانکی جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز در حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری، افزایش اعتبارات تملک و دارایی برای شهر بابل از دیگر موارد بود.

تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت بعنوان دغدغه جدی نیروهای شرکتی که سال‌ها در شهرداری‌ها و سایر ادارات چشم انتظار تصویب این قانون هستند، به عنوان موضوعات شاخص در این جلسه طرح شد و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان اهم درخواست‌های مدیریت شهری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیگیری‌های بعدی در سطح ملی مطالبه شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا