شهرستان ها

حتی یک واحد صنعتی در استان سمنان تعطیل نشده است

گرمسار- استاندار سمنان با اشاره به حمایت‌های دولت از تولید، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی در استان تعطیل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در همایش تبیین با موضوع مشارکت در انتخابات در سالن جلسات شهرداری گرمسار بیان کرد: برای مشارکت بیشتر مردم، تبیین دستاوردهای نظام و دولت در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تحولات خوبی در استان سمنان طی دولت سیزدهم رقم خورده است، ابراز کرد: نرخ اشتغال استان سمنان پس از ۱۸ سال به ۵.۷ درصد رسید که امری قابل توجه برای استان سمنان است.‌

استاندار سمنان همچنین ادامه داد: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و تسهیلات بانکی در سفر رئیس جمهور به استان سمنان تخصیص یافته و جذب شد.

هاشمی با بیان اینکه در طی فعالیت دولت سیزدهم، حتی یک واحد صنعتی در ۱۹ شهرک صنعتی استان سمنان نیز تعطیل نشده است، افزود: بسیاری از واحدهای راکد در دولت سیزدهم به تولید بازگشته و توانسته‌اند اشتغال خوبی را نیز تثبیت کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۱ اسفند، نخستین انتخابات در دولت سیزدهم است که از اهمیت بسیار ویژه و بالایی برخوردار است، تاکید کرد: اقشار تأثیرگذار مانند روحانیان در تبیین اهمیت مشارکت بسیار نقش دارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا