شهرستان ها

حرفه‌ای‌آموزی سربازان مورد توجه قرار گیرد

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: نگاه آینده‌نگرانه مقام معظم رهبری در ارتباط با حرفه‌آموزی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی، ظهر شنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار کرد: امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ انسان است که معمولاً مورد غفلت واقع می‌شود و زمانی که این نعمات را از دست داد متوجه اهمیت آن می‌شود.

وی خاکریز اول تأمین امنیت را نیروی انتظامی دانست و گفت: هماهنگی بین بخش‌های مختلف از امتیازهای نیروی نظامی و انتظامی به‌شمار می‌رود و مردم خدمات و مسئولیت‌های این نیروها را در جامعه احساس می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف تأکید کرد و افزود: فرماندهی در نیروی انتظامی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و ایجاد هماهنگی بین رده‌های مختلف و همدلی و همراهی از رموز موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه سربازان امانت دست شما هستند، ابراز کرد: این افراد باید از این مجموعه با خاطرات شیرین خداحافظی کنند و با دلسوزی آن‌ها را آموزش دهید و نگاه آینده‌نگرانه مقام معظم رهبری در ارتباط با حرفه‌آموزی مورد توجه قرار گیرد.

خاتمی با بیان اینکه سربازان باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی را به شیوه‌های مختلف بیاموزند و احساس مسئولیت آن‌ها به عنوان مردان آینده جامعه تقویت شود، ادامه داد: آشنایی با فضای مجازی با اصول صحیح نیز باید برای سربازان در نظر گرفته شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا