شهرستان ها

حریم قلعه فلک‌الافلاک آزاد می‌شود



استاندار لرستان گفت: دولت تعهداتی به سپاه دارد که به محض اجرایی شدن در آینده نزدیک شاهد آزادسازی حریم قلعه در این بخش نیز خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز جمعه – چهارده مهرماه -در حاشیه تخریب برخی مغازه‌های اطراف قلعه فلک‌الافلاک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قلعه از جمله سرمایه‌های اساسی لرستان و حتی کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت‌های گذشته تلاش‌های بسیاری جهت آزادسازی حریم قلعه انجام شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه ریاست جمهوری در سفر به استان مصمم بر آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک بود، افزود: بخشی از این موضوع مربوط به مجموعه سپاه استان است که به شکل‌های مختلفی همکاری‌های لازم انجام گرفته است.

زیویار بیان داشت: دولت تعهداتی به سپاه دارد که به محض اجرایی شدن در آینده نزدیک شاهد آزادسازی حریم قلعه در این بخش نیز خواهیم شد.

وی ادامه داد: دوشنبه هفته آینده نیز جلسه‌ای با همین موضوع در تهران و با وزیر راه و شهرسازی و دستگاه‌های ذیربط برای تحقق دستور ریاست جمهوری داریم.

استاندار لرستان با اشاره به تخریب برخی مغازه‌های حریم قلعه، تصریح کرد: این بخش در اختیار کسبه‌ای است که یک به یک و با اعتبارات استانی مغازه‌های آن‌ها تملک و خریداری می‌شود، ضمن اینکه حداکثر تا یک سال آینده این حریم کاملا آزاد خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا