شهرستان ها

حضرت زینب (س) ادامه دهنده راه انقلابی امام حسین (ع) است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت به مناسبت رحلت حضرت زینب (س) گفت: این حضرت در تداوم راه انقلابی امام حسین (ع) نقش موثری داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر یکشنبه در دیدار رئیس و معاونین و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب و تسلیت رحلت حضرت زینب (س)، اظهار کرد: حضرت زینب (س) در ادامه راه انقلابی حضرت امام حسین (ع) نقش موثری داشت‌.

وی با بیان اینکه تربیت انسان مهم است، افزود: تمام خیر و شر دنیا و آخرت زیر سر نیروی انسانی است و اگر معلم صادق، عالم و دلسوز باشد و شرایط مهیا باشد، خود به خود انسان خوب تربیت می‌شوند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: برای داشتن دنیا و آخرت آباد نیاز به انسان درست و برای آن نیاز به معلم درست و خوب داریم، یادآور شد: معلم باید لایق و دارای شاخصه‌های مرتبط باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان که مسئولیت تربیت معلم را برعهده دارد کار بزرگی انجام می‌دهد، و اگر این چند سال این دانشگاه را تعطیل نمی‌کردند، به جای مطلوبی می‌رسید.

این مسئول خواستار همراهی و همکاری مسئولان نظام در حوزه تربیت معلم شد و گفت: باید مشکلات را اولویت‌بندی کنند ولی متأسفانه فضای کشور ما به گونه‌ای شده که برای کار معلمی اولویتی وجود ندارد و شاهد ارزش‌گذاری برای شغل معلمی نیستیم.

وی تاکید کرد: اولویت شدن انتخاب شغل معلمی نیاز به فرهنگ‌سازی و تبیین فرهنگی دارد و مهندسی فرهنگی باید به این سمت برود که معلم جایگاه ارزشی واقعی خود را پیدا کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا