شهرستان ها

حضور باشکوه مردم تربت جام در راهپیمایی روز قدس

تربت جام – مردم روزه دار و ولایت‌مدار شهرستان تربت جام با حضور در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی اسرائیل به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی روز قدس با حضور با شکوه امامان جمعه شیعه و اهل سنت، روحانیون، مسئولین، خانواده‌های معزز شهدا، اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت تربت جام در بخش‌های مرکزی، نصرآباد، بوژگان، پایین جام این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این راهپیمایی، مولوی پرویزی‌نیا با اشاره به جنایات اسرائیل از دیدگاه اسلام و سیاست، اظهار داشت: بر اساس آیات الهی و به لحاظ دین، مکلف به حمایت از قدس شریف هستیم.

وی با بیان این‌که رژیم ظالم، ستمگر و کودک‌کش اسرائیل به قوانین بین‌المللی و به هیچ قانونی پای‌بند نیست، ادامه داد: رد پای اسرائیل در اختلافات مذاهب اسلامی، حمایت و پشتیبانی از تروریست و تبلیغات رسانه‌ای مشهود است.

امام جماعت مسجد ن. ور تربت جام خاطرنشان کرد: این رژیم نژادپرست و صهیونیستی رو به نابودی است و از درون در حال فروپاشی است و در لبه پرتگاه قرار دارد.

مولوی پرویزی نیا با اشاره با مسئله حجاب تاکید کرد: حجاب و عفاف حکم شرعی و قانونی است و کسی نباید از حکم شرعی و قانون تخطی بکند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا