شهرستان ها

حضور به موقع طلاب در کمک رسانی همیشه کارساز است

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت آمادگی و حضور به‌ موقع در صحنه برای کمک به مردم توسط هلال احمر تاکید کرد و گفت: حضور به موقع طلاب در کمک رسانی همیشه کارساز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با ائمه جماعات و کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه کتاب خدا برای محسنین، هدایتگر و رحمت است، اظهار کرد: اقداماتی که با کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به انسان‌ها همراه است یک نوع احسان است و احسان‌کننده نیز از محسنین خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اهمیت فراگیری دانش تصریح کرد: در روایات آمده است، کسی‌که پای سخن یک دانشمند بنشیند و ۲ کلمه از او بیاموزد خداوند در قیامت به او ۲ بهشت عنایت خواهد داد که هر بهشتی ۲ برابر دنیاست.

آیت‌الله فلاحتی خطاب به ائمه جماعات و کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان گفت: شما جزو محسنین هستید زیرا در حال ارائه خدمت بی‌منت به مردم هستید که ارزشمند است؛ مردم با دیدن شما که در شرایط بحرانی و در حوادث مختلف از جمله سیل زلزله، برای کمک به مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنید و همیشه در کنار مردم هستید، خوشحال می‌شوند.

امام جمعه رشت ادامه داد: در هر اقدامی حتماً به کار فرهنگی توجه داشته باشید و روی بسته‌هایی که برای توزیع بین مردم آماده می‌کنید، جملات اخلاقی و فرهنگی و زیبا درباره اهمیت حجاب و… بنویسید و سپس توزیع کنید و آرم و نشانه خوب هم در نظر بگیرید که معرف استان باشد.

وی با تاکید بر ضرورت آمادگی و حضور به موقع در صحنه برای کمک به مردم، خطاب به طلاب جمعیت هلال احمر گفت: با مرکز لرزه نگاری دائماً ارتباط داشته باشید و بدانید حضور به‌موقع همیشه کارساز است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا