شهرستان ها

حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر در «مهمونی غدیر کاشونیا»

کاشان – رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در «مهمونی غدیر کاشونیا» حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری ویژه برنامه شادیانه «مهمونی غدیر کاشونیا» اظهار داشت: این مراسم عصر و شب عید غدیر خم در بلوار نماز کاشان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این شادیانه ۱۱۰ موکب و مجموعه فرهنگی حضور داشتند، ابراز داشت: تقریباً بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان کاشانی در این مراسم شرکت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه شروع مراسم ساعت ۱۸ ذکر شده بود، تصریح کرد: ولی همشهریان کاشانی از ساعت‌ها قبل برای حضور در این شادیانه در بلوار نماز حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم شادیانه بیش از هفت ساعت به طول انجامید، خاطرنشان کرد: حتی در ساعات پایانی این مراسم نیز مواکب و هیئات مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی با انرژی و قدرت از مهمانان پذیرایی می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بصیرتی با بیان اینکه امسال بیش از ۵۰۰ برنامه مختلف در سطح شهرستان کاشان به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم برگزار شد، افزود: با برآورد انجام شده بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم هم توسط مواکب، هیئات مذهبی و سازمانهای مردم نهاد در شب و روز عید غدیر خم در سراسر شهرستان کاشان بین مردم توزیع شد.

وی با اشاره به تاکید و اهمیت اطعام عید غدیر در روایات و احادیث خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آینده برنامه‌ها و جشن‌های عید غدیر به خصوص اطعام به مردم با گستره و حتی تعداد بیشتر از امسال در سطح شهرستان کاشان برگزار شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا