شهرستان ها

حضور حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز رشد و توسعه کشور است

خرم‌آباد – رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی در دیدار با اعضا وابسته به فرماندهی انتظامی لرستان، اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر کشور است

وی با بیان اینکه اعضای وابسته انتظامی همواره مورد تکریم و احترام مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: نیروهای بازنشسته پرچم‌دار انقلاب اسلامی هستند و در برهه‌هایی از زمان که انقلاب اسلامی دچار فتنه و توطئه دشمنان، می‌شود، پیش‌کسوتان و بازنشستگان وابستگان نیروهای مسلح، خودش را به میدان می‌رساند و پرچم‌داری می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، تصریح کرد: همه ما در برابر این عزیزان وظیفه سنگینی برعهده داریم و باید با تمامی ظرفیت در خدمت آن‌ها باشیم؛ بایستی با انجام اقدامات مطلوب شأن بازنشستگان را حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی، مردمی آگاه به زمان، بصیر و همواره در صحنه انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: حضور حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر کشور است.

وی تصریح کرد: آنچه در توان و وظیفه مردم است، آمدن در پای صندوق‌های رأی و حضور حداکثری در انتخابات است و البته حضوری که به‌طورقطع دشمن‌شکن خواهد بود و به‌طورقطع، در روز هشتم تیر شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا