شهرستان ها

حضور حداکثری در انتخابات منجر به شکست دشمن می شود

آق قلا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری منجر به شکست دشمن می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر ظهر چهارشنبه در نشست با فعالان و نخبگان شهرستان آق‌قلا اظهار کرد: نا امیدی نسبت به آینده، بی‌اعتمادی به نظام و بی‌تفاوتی نسبت به مسائل کشور، نسخه‌ای که دشمنان برای جوانان ایران اسلامی پیچیده‌اند که رسانه و فضای مجازی جز ابزارهای آن محسوب می‌شوند.

وی افزود: مطمئناً اگر مردم نا امید و بی‌اعتماد شوند و نسبت به مسائل کشور بی‌تفاوت باشند، حرکت کشور به سمت پیش‌رفت و تعالی متوقف خواهد شد و این همان خواسته دشمن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: درگیر کردن جوانان با مسائل فرعی و پوچ مانند مواد مخدر، فضای مجازی، بی‌بندوباری، بی‌عفتی و بی‌غیرتی، به‌جای حرکت به سمت علم و دانش، پیش‌رفت و تعالی یکی دیگر از برنامه‌های دشمن است آنها می‌خواهند با اجرای این برنامه‌ها نسبت به کشور ایران تسلط پیدا کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو، یادآور شد: اکنون زمان برای مقابله و رویارویی ملت بصیر و شریف ایران اسلامی با دشمنان است، قطعاً هر قدر مشارکت و حضور بیشتر باشد ضربه سخت‌تری به دشمنان وارد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: شما خواص و معتمدین جامعه که قشرهایی از مردم را به دنبال خود دارید، باید مراقبت کنید فریب جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی را نخورید و مردم را نیز آگاه کنید.

وی یادآور شد: برای مشارکت افزایی بسیج شوید و نقش آفرین باشید، چهره به چهره، خانه به خانه با مردم گفت‌وگو کنید و مردم را نسبت به اهداف دشمنان و تأثیر انتخابات در تحول و پیش‌رفت کشور آگاه کنید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا