شهرستان ها

حضور حداکثری مهمترین بخش انتخابات ریاست جمهوری است

قزوین- امام جمعه نرجه گفت: آنچه مهم است در وهله اول و نخست حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جوان جسور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر نرجه اظهار کرد: حکمت توصیه به نماز جمعه در حقیقت تأسی به قرآن کریم است که از اولین آیات تا آخرین آیه در جای جای قرآن توصیه به این نیروی درونی مهارگر که انسان را از اضلال شیطان و اغوای هوای نفس محافظت می‌کند دارد.

وی از عوامل استحکام خانواده را عدم افشای اسرار زندگی و حفظ آن در چهارچوب خانواده دانست و افزود: گاهی دخالت اطرافیان در امورات زندگی کار را به جاهای باریک می‌کشد.

امام جمعه شهر نرجه با تسلیت شهادت امام باقر (ع) بیان کرد: ایشان از هر لحظه برای آگاهی و هدایت مردم به هدف والای تشکیل حکومت اسلامی استفاده می‌کردند.

وی تأکید کرد: یکی از این فرصت‌های ویژه تبلیغ امام محمدباقر (ع) حج بود که مسلمانان از بلاد اسلامی در آن اجتماع عظیم حاضر می‌شدند.

حجت‌الاسلام جسور در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امروز اگر پیامبر اسلام در میان مسلمانان بودند برائت ایشان حتماً برائت از صهیونیزم و آمریکا بود.

وی با بیان اینکه حکام عربستان داعیه رهبری جهان اسلام را دارند اما صدای مردم مظلوم غزه را نمی‌شنوند، تأکید کرد: حجی که یاری گر مظلوم نباشد حج الهی نیست شیطانی است.

امام جمعه نرجه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: آنچه مهم است در وهله اول و نخست حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی در پایان با بیان اینکه بعد از مشارکت انتخاب اصلح مهم است، یادآور شد: اصلح کسی است پایبند به اصول و مبانی انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری باشد و بن‌بست برای او معنی نداشته باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا