شهرستان ها

حضور حماسی در انتخابات رأی به جمهوری اسلامی است

بوشهر- امام جمعه  جم گفت: حضور حماسی در انتخابات رأی به جمهوری اسلامی و رأی اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در نماز عید سعید قربان در جم اظهار کرد: این عید به خطبه و تعبیر نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) روز قربانی و دعا و روز تقرب جستن است.

وی با تبریک دهه امامت و ولایت به انتخابات و ایجاد حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: به بیان رهبر انقلاب، اصل مطلب در مسئله انتخابات، ایجاد حماسه سیاسی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌ها است. حماسه یعنی آن کار افتخارآفرینی که با شور و هیجان انجام می‌گیرد.

امام جمعه جم بیان کرد: همه متوجه هستیم هر رأی که به یکی از این نامزدهای محترم داده می‌شود رأی به جمهوری اسلامی و رأی اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است. همه وظیفه دارند ورود کنند؛ کاندیداها، مردم، مسؤولان، اهل منبر و همه برای رقم خوردن حماسه تکلیف دارند.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی همه انتخابات‌ها باشکوه و به شکلی حماسی و آزادنه است که کار بدیعی در دنیا است. در جمهوری اسلامی، کمتر از ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلاب، همه‌پرسی سراسری انجام گرفت و حضور حماسی و آگاهانه و انتخابات بعد و امروز کمتر از ۵۰ روز بعد از شهادت شهید جمهور عزیز ما و شهدای خدمت انتخابات برگزار خواهد شد و این اقتدار و استحکام این نظام الهی است.

محمدی تاکید کرد: مساله بسیار مهم دیگر انتخاب اصلح است که صاحب فاکتورهای تدین، تقوا، مدیر انقلابی، جهادی، صاحب اقتدار و عزت باشد و ادامه دهنده راه شهدای خدمت که مکتب انقلاب و گفتمان امامین آن است.

وی تصریح کرد: این انتخابات ویژه بوده و لزوم مشارکت در آن یک اصل راهبردی است. به دلیل پاسداشت و تداوم راه شهدای خدمت، خنثی سازی جنگ ترکیبی و تقویت دولتی که در کنار امام وامت می‌خواهد ما را به قله برساند.

امام جمعه جم گفت: مشارکت مردم و مسؤولان در تقویت و توسعه موکب حضرت زهرا (س) شهرستان که خدمات خاص و ویژه آن در اربعین کربلا خواهد بود باید مورد توجه باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا