شهرستان ها

حضور درانتخابات جوانانی ازجنس دوران دفاع مقدس رابه نمایش می‌گذارد

تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حماسه حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه رویش جوانانی از جنس دوران دفاع مقدس را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم روز شنبه در ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدای عملیات والفجر ۸ با محوریت شهید «علی سیفی نسب» و گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه پاسداران که در تالار بهشتی مراغه برگزار شد، افزود: امدادهای غیبی و مردمی بودن دفاع از اصلی‌ترین عوامل غلبه بر دشمن در جنگ تحمیلی بود و رزمندگانی چون شهید «سیفی‌نسب» در این زمینه نقش مؤثر داشتند.

وی اضافه کرد: این دفاع مردمی با نقش‌آفرینی رزمندگان روحانی نشان داد که اگر مردم و مسئولان و همچنین فرماندهان نظامی در ارتش و سپاه با هم یک صدا و متحد باشند، با دست خالی هم می‌توانند در برابر دشمنان بایستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه طی جنگ‌های ۲۰۰ سال اخیر کشورمان به جز دفاع مقدس همواره قسمتی از ایران جدا شده بود، افزود: در جنگ تحمیلی با وجود اینکه دشمنان ما متحد شده بودند، حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیافتاد.

وی در پاسخ به ادعای برخی‌ها مبنی بر اینکه جوانان امروز ما نمی‌توانند پا جای پای جوانان دوران دفاع مقدس بگذارند، افزود: اگر آئین اعتکاف و دیگر آئین‌های مذهبی را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که در برابر برخی از ربزش‌ها، رویش‌هایی هم وجود دارد و جوانان امروز می‌توانند راه شهدای دوران دفاع مقدس را ادامه دهند.

وی همچنین افزود: حضور حماسی مردم و به ویژه جوانان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز رویش جوانانی از جنس دوران دفاع مقدس را به نمایش خواهد گذاشت.

وی این را هم بیان کرد که ملت ایران می‌دانند که اگر مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه پایین باشد، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی تحت تأثیر قرار می‌گیرد؛ بر همین اساس به صورت گسترده در انتخابات شرکت خواهند کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا