شهرستان ها

حضور در مناطق عملیاتی راهکاری برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن

اهواز- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: اعزام کاروان راهیان نور و حضور جوانان در مناطق عملیاتی می‌تواند بهترین راهکار برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن در بین نسل جوان باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام ملایی هزاروندی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پس از سه سال وقفه به علت شرایط کرونایی از ۱۵ اسفندماه سال‌جاری تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان میزبان کاروان راهیان نور از ادارات مختلف فنی و حرفه‌ای استان است.

ملایی هزاروندی افزود: کارکنان و خانواده‌ها در بازه‌های سه روزه به همراه راوی و هدایتگر کاروان برای بازدید از یادمان‌های علقمه، شلمچه، طلائیه، هویزه، فکه، حسینیه، فتح المبین، اروند و دیگر مناطق عملیاتی و یادمان‌ها راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

وی عنوان کرد: اعزام کاروان راهیان نور و حضور جوانان در مناطق عملیاتی و دیدن حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس می‌تواند بهترین راهکار برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن در بین نسل جوان باشد.

ملایی هزاروندی بیان کرد: در این مدت تمهیدات لازم شامل محل استراحت و امکانات خوابگاهی، نمازخانه، فضاسازی محیطی، اهدا محصولات فرهنگی، راه اندازی ایستگاه صلواتی، برگزاری برنامه فرهنگی فراهم شده که در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در سنوات گذشته و قبل سه سال وقفه در زمان شیوع ویروس کرونا میزبان خیل عظیمی از مردم سراسر کشور به‌ویژه جوانان در قالب کاروان‌های راهیان نور بوده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا