شهرستان ها

حضور مردم در انتخابات گامی دشمن ستیز است

بوشهر – امام جمعه اهرم گفت: اولویت امروز حضور گسترده مردم در انتخابات است که گامی دشمن ستیز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده جمعه شب در نشست نهضت روشنگری انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری در جمع فعالان سیاسی و نخبگان شهرستان عنوان داشت: در اردیبهشت یک اتفاق بسیار تلخ در ایران اسلامی رخ داد و ریاست جمهوری که هر ساعاتی از روز در یک منطقه؛ روستا، یک مکان از ایران اسلامی حضور داشت آن هم فضای برای خدمت داشت اما به شهادت رسید.

امام جمعه اهرم ادامه داد: یک اتفاق بسیار سخت بود که رخ داد و امتحانی برای ملت ایران اسلامی است که مکمل چنان تشییع رئیس جمهوری خدمت حضور در انتخابات پر شور خواهد بود.

وی اضافه کرد: روزی که جهان در میان شرق و غرب مادی تقسیم شده بود هیچکس گمان نهضت بزرگ دینی نداشت و وقتی این انقلاب اتفاق افتاد و همه معادلات فکر دنیای غرب بهم ریخت و پیش بینی می‌کردند چند ماه این انقلاب دوام بیشتر نخواهد داشت اما چهار چوب‌ها شکسته شد و کهنگی کلیشه را به رخ دنیا کشید دین و دنیا را کنار هم مطرح و عصر جدیدی در دنیا معرفی کرد.

پهلو زاده ادامه داد: در ۴۵ سال گذشته استکبار از هر دری برای ضرب زدن به این نظام اسلامی وارد شده از کودتا گرفته تا جنگ و تحریم هرگز به آنچه خواست دست نیافته و به یاری خدا در آینده نیز شکست خواهد خورد و روز به روز قدرت و اقتدار نظامی اسلامی بیشتر خواهد شد.

امام جمعه اهرم افزود: روزی خلیج فارس پارکینگ ناو های آمریکا و دول غرب بود اما دیگر از حضور ناو های هواپیما بر خبری نیست و تا چند هزار کیلومتری یمن هم جرأت ندارند بیایند.

وی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی با حفظ و پایه بندی به شعارهای خود هم چنان به پیش می‌رود.

پهلوزاده افزود: آنچه امروز اولویت نیاز است حضور گسترده مردم در انتخابات، که گامی دشمن ستیز است.

وی گفت: هر گام مردم برای مصالح خود و کشور در این مسیر بردارند دشمنان اسلام و دین را به خشم می‌آورد و لازم و امری واجب ونیاز به حضور همه آحاد ملت است.

امام جمعه بیان کرد: در شرایط کنونی باید جهاد تبیین کنیم و شرایط رئیس جمهور اصلح را برای مردم تبیین و روشن کنیم تا کشور در مسیر حرکتی که قرار گرفته بود ثابت قدم پیش برود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا