شهرستان ها

حضور مردم در راهپیمایی‌ها یکی از مظاهر مردم‌سالاری دینی است

زنجان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور مردم در راهپیمایی‌ها یکی از مظاهر مردم‌سالاری دینی است.

حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه یکی از مظاهر مردم‌سالاری دینی، حضور مردم در راهپیمایی‌ها است، اظهار کرد: تا زمانی که مردم حضور جدی و پرنشاطی در عرصه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن دارند، این پیامی برای دشمنان داخلی و خارجی مبنی بر این است که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی، همین حضور دشمن‌شکن مردم است.

وی افزود: به هر میزان که بتوانیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور جدی با همه اعضای خانواده داشته باشیم، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد و امسال نیز شاهد این حضور باشکوه خواهیم بود و قطعاً با این پشتوانه مردمی، همه مسائلی که نظام با آن درگیر است، حل خواهد شد.

احمدی بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات متعدد و راهپیمایی‌های مختلف و … همه بیانگر مظاهر مردم‌سالاری دینی است که به نوعی همان حضور توحیدی مردم در عرصه‌های مختلف جامعه و نظام را بیان می‌کند، اضافه کرد: همین حضور باعث شده است تا بعد از گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، مایه تقویت انقلاب اسلامی، قدرت‌مندی، نشاط و پویایی جامعه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: هر ساله شاهد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم و با این حضور با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و نیز آرمان شهدا که همان آرمان‌های اسلام ناب محمدی است، بیعت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا