شهرستان ها

حضور ملت در عرصه‌های مختلف نظام حماسه‌ساز بوده است

اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: حضور مردم در عرصه های مختلف، همواره حماسه‌ساز بوده است همان گونه که فتنه کثیف ۸۸ با حضور همه طبقات و اقشار مردم برچیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار روح الله صنعتکار عصر پنجشنبه در ستاد مراسم نهم دی شهرستان اردستان، اظهار داشت: نهم دی و ایام دهه بصیرت از تا نوزدهم دی ماه جزو مهم‌ترین بخش‌ها و مراسم‌های سال است و همچنین شهادت سردار سلیمانی در سیزدهم دیماه نیز به این دهه اضافه شده است.

وی افزود: روز نهم دی جمعه است و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که جمعه شب با حضور یک سخنران کشوری مراسمی در مسجد جامع زواره برگزار شود، همچنین در اردستان نیز با یکی از سخنران کشوری تبیینی هماهنگ شده که حضور یابند و مسائل اجتماعی و سیاسی تبیین می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان ضمن تشکر از شهرداری در راستای فضاسازی هفته بسیج، خاطرنشان کرد: در این ایام هم می‌خواهیم که فضاسازی شهری با تصاویر و جملات حاج قاسم، نوزده دی و دهه بصیرت انجام شود.

صنعتکار خاطرنشان کرد: روز نهم دی روزی ملی است چرا که در آن روز طومار فتنه کثیف ۸۸ با حضور مردم در طبقات مردم و همه اقشار برچیده شد و باید یادآوری شود که حضور مردم هر کجا بوده حماسه آفریده است.

وی بیان کرد: حضور کاروان شهدا که شامل ۱۳ شهید گمنام است را در شهرستان اردستان داریم، همچنین مداح و سخنران نیز همراه کاروان وجود دارد و مراسم‌هایی به صورت تجمیعی برگزار شده و اردستان رنگ و بوی شهادت می‌گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا