شهرستان ها

حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

بندرعباس – امام جمعه موقت میناب گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقتدار را در پی خواهد داشت و ضامن امنیت کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رنجبری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر میناب اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم باعث یاس دشمن و خنثی شدن توطئه‌های آن‌ها علیه نظام و انقلاب است از این رو همه باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را ادامه حماسه بدرقه شهدای خدمت دانست و افزود: جوانان انقلابی و هیأت‌های مذهبی می‌توانند مردم را به سمت مشارکت در انتخابات هشتم تیر سوق دهند.‌

رنجبری یادآور شد: آغاز تبلیغات انتخاباتی، آغاز تقوایی سیاسی و اخلاقی است و باید رعایت اخلاق انتخاباتی مدنظر نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشد.

خطیب جمعه میناب در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه ولایت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از برنامه‌ها و جشن‌های این مناسبت باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.

رنجبری بر مردمی برگزار شدن اعیاد دهه ولایت و امامت و حمایت دستگاه‌های اجرایی از این برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: متولیان امر برنامه ریزی‌های لازم را در راستای برگزاری نماز عید قربان در روستاها و مناطق محروم نیز انجام دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا