شهرستان ها

حضور ۱۰ هزار نفری مردم الوند در جشن «محفلی‌ها»

قزوین- مدیر رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین از استقبال و حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم شهر الوند از جشن قرآنی «محفلی‌ها» در این شهر خبر داد.

محسن واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جشن «محفلی‌ها» در شهر الوند با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از این جشن استقبال کردند، اظهار کرد: در این جشن شاهد استقبال کم‌نظیر مردم شهر الوند از یک رویداد قرآنی محور بودیم.

وی افزود: این حضور و تجمع با شکوه به‌نوعی امتیاز و نمره قبولی مردم به برنامه‌های قرآنی محفل و همچنین صداوسیما برای تولید محتواهای این‌چنینی بود.

مدیر رسانه تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه این جشن به مطالبه مسؤولین و گروه‌های مردمی شهر الوند صورت گرفت، ادامه داد: با پیگیری‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین و مخصوصاً مدیرکل شاهد برگزاری این جشن با شکوه بودیم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر همدلی و همراهی مسؤولین شهری از جمله فرماندار، امام جمعه، شورا و شهردار و همچنین گروه‌های مردمی در برگزاری این جشن زبانزد و به یادماندنی بود.

واعظی در پایان تأکید کرد: بدون شک برگزاری این جشن بزرگ در شهر الوند در تاریخ این شهر ماندگار خواهد بود و مردم در آینده‌ای نه‌چندان دور اثرات فرهنگی این رویداد قرآنی را لمس خواهند کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا