شهرستان ها

حضور ۷ نمایش از مازندران در جشنواره بین المللی تئاتر فجر

ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور و رقابت هفت گروه تئاتری در چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور هفت گروه نمایشی استان در چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر اظهار داشت: از این تعداد چهار گروه در بخش صحنه‌ای، دو گروه در بخش خیابانی و یک گروه در بخش رادیویی در این رویداد بین المللی حضور دارند.

وی افزود: گروه‌های استان از شهرستان‌های تنکابن، نوشهر، ساری و بهشهر در چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور و رقابت دارند.

وی با بیان این که نمایش‌های بی درکجایان به کارگردانی سجاد بحری در تالار قشلاقی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود، افزود: نمایش صنم به کارگردانی ارسلان مهدوی در تماشاخانه سنگلچ، نمایش مأمور خیابان ۹۲ به کارگردانی میثم زندی در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد سمندریان اکران می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین نمایش مطرب آقا به کارگردانی مهیار هزارجریبی در تالار چهارسو تئاتر شهر اکران می‌شود و در بخش خیابانی نیز نمایش آکوستیک مین به کارگردانی حمید ناطقی در تالار وحدت، پرسه در نیاز به کارگردانی سحر محسنی در تالار وحدت اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: نمایش رادیویی همه دختران من به کارگردانی رحمان قدمی نیز در این جشنواره حضور دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا