شهرستان ها

حضور ۸۰۰ جهادگر در رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان کازرون

کازرون – فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: ۶۵ گروه جهادی به استعداد ۸۰۰ جهادگر در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در مناطق محروم این شهرستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ بسیجیان جهادگر شهرستان کازرون که با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان کازرون در میدان صبحگاه ناحیه برگزار شد، گفت: به کوری چشم دشمنان انقلاب بسیج با روحیه و همت قوی‌تر در خدمت به کشور در ۴۳ سالگرد تأسیس بسیج محکم‌تر و استوارتر در راه حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای امنیت اخیر در کشور ادامه داد: بسیج افتخار دارد در خدمت رسانی و امیدآفرینی تا پای جان برای خدمت به مردم نقش ایفا کرده و حضور بسیج در کنار عزیزان فراجا در حفظ امنیت کشور نیز برای آرامش و امنیت کشور و مردم است و در این راه نیز جان‌هایی تقدیم به نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون به رسالت و مکتب بسیج اشاره و اضافه کرد: بسیج در راستای اعتلای فرهنگ رسالت خود با اخلاق و روحیه برای پیشبرد اهداف محوله در گام دوم انقلاب به ایفا نقش می‌پردازد. و

وی اضافه کرد: در دهه چهارم انقلاب بسیج سازندگی در خدمت به مردم افتخار دارد در جهت پیشرفت و عدالت در خدمت رسانی میدان دار بوده و بهترین الگوه برای خدمت به مردم در هر اداره و نهادی امروز بسیج سازندگی است. ف

فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن تشکر از خیرین و همه کسانی که دل در گروه بسیج برای خدمت به کشور دارند خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون امسال با حمایت بسیج سازندگی سپاه فجر و خصوصاً خیرین شهرستان امسال در کمک به محرومین در تهیه جهیزیه ۳۵ مورد، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۳۱ نفر، ۲۴ هزار بسته لوازم التحریر، راه اندازی ۴۴ صندوق و ۱۰ تعاونی و همچنین اشتغال زایی نقش ایفا کرده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا