شهرستان ها

حفظ عرصه های طبیعی در مسیر توسعه صنعتی مدنظر ویژه باشد

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: حفظ محیط زیست و عرصه‌های طبیعی در مسیر توسعه صنعتی، باید مدنظر ویژه مسئولان امر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام نظری روز سه‌شنبه در آئین آغاز کاشت بذر و نهال (اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت) در منطقه گردشگری نور الشهدا اراک اظهار داشت: بی توجهی مردم به الزامات محیط زیست و دست اندازی به منابع طبیعی، مشکلات زیادی را در این حوزه ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دستور رهبر معظم انقلاب در راستای کاشت نهال باید مورد توجه ویژه باشد، گفت: همگان مکلفند سهم خود را نسبت به طبیعت ادا کنند و اجرای پویش‌های مختلف مردمی در این راستا بسیار تأثیرگذار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز در ادامه این آئین گفت: کاشت یک هزار و ۱۰۰ بذر و نهال در عرصه ۴۸۰ هکتار در سطح استان در دستور کار قرار دارد که اکنون نخستین گام در راستای پویش همگانی کاشت یک میلیون نهال و بذر آغاز و این مهم تا پایان سال استمرار دارد.

علی اکبر اسدی تاکید کرد: به طور حتم، تعامل و همراهی مردم در اجرای این پویش‌ها در حفظ و توسعه فًًضای سبز عرصه‌های طبیعی استان نقش به سزایی دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا