شهرستان ها

حفظ نظم برای دستیابی به توسعه کشور از وظایف نیروی انتظامی است

تبریز-فرماندار شهرستان تبریز گفت: حفظ نظم و امنیت عمومی در جهت انجام فعالیت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای دستیابی به توسعه کشور یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جعفری آذر روز چهارشنبه در نشست صمیمی با فرماندهان انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت جامعه قرار دارد، افزود: پلیس به صورت شبانه روزی برای ایجاد نظم و امنیت تلاش می‌کند.

وی با تقدیر از زحمات صادقانه و دلسوزانه شبانه روزی نیروهای انتظامی، اظهار کرد: در سایه فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی دشمنان به این نتیجه رسیده اند که نمی‌توانند در جنگ نظامی ایران اسلامی را شکست دهند.

جعفری آذر با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام بر ضد جمهوری اسلامی، گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت، جمعیت است و دشمنان تلاش می‌کنند جمعیت جوان کشور را در بند بی بندباری ها و اعتیاد گرفتار کنند، نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات خوبی انجام داده و باید با رصد هوشمندانه و به هنگام آسیب‌ها، شبانه روز برای جلوگیری از شیوع آن مجاهدت کند و به جامعه آگاهی دهد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مسؤولیت زدایی اجتماعی برای فروپاشی از درون است، گفت: بی مسئولیتی اجتماعی شیوع انواع بزهکاری‌ها، نا امنی‌ها و نگرانی‌ها را به دنبال خواهد داشت، بر این اساس وظیفه سنگینی بر عهده همه ما است باید در برابر این توطئه نرم و ضد فرهنگی دشمن هوشیاری ایجاد کرد بر این اساس نباید به دشمن اجازه رسیدن به اهدافش را بدهیم.

وی همچنین بر برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت و از طرف دیگر بر مهربانی با مردم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و برخورد شایسته و اخلاق مدارانه با مراجعان در عین اقتدار و تلاش ویژه برای حاکمیت قانون در قول و عمل تاکید کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا