شهرستان ها

حقوق بشر برای غرب هیچ معنا و مفهومی ندارد

قزوین- امام جمعه اسفرورین گفت: جنایت اسرائیل در غزه یک هولوکاست و نسل کشی واقعی است و نشان می‌دهد حقوق بشر برای غرب هیچ معنا و مفهومی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی نقشه حساب شده‌ای برای نوجوانان کشیده تا از این طریق بتواند در دل نوجوان و جوانان رخنه کرده و آنها ار از مسیر انقلاب منحرف کند.

وی افزود: دشمن متوجه شده که امروز وقت سرمایه گذاری بر روی این قشر است و متأسفانه در برخی برهه‌ها و موارد دشمن از غفلت ما استفاده کرد و جوانان و نوجوانانی که بستر خوبی برای رشد و تعالی بودند را از دست ما گرفته و خسارت جبران ناپذیری به ما زد.

امام جمعه اسفرورین تاکید کرد: یکی از فضاهایی که دشمن به دنبال این بود که این جوانان و نوجوانان را از ما بگیرد و نهاد خانواده را متلاشی کند استفاده از ظرفیت طرح ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش بود

وی تاکید کرد: با هوشیاری ملت با بصیر ایران و مقام معظم رهبری این حربه دشمن نیز با شکست مواجهه شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه ادامه داد: تا به امروز بیش از ۷ هزار نفر در جنایت رژیم صهیونیتی در غزه به شهادت رسیدند که بخش اعظمی از آن کودکان و زنان هستند.

وی گفت: جنایت اسرائیل در غزه یک هولوکاست و نسل کشی واقعی است و نشان می‌دهد حقوق بشر برای غرب هیچ معنا و مفهومی ندارد.

امام جمعه اسفرورین اظهار کرد: اسرائیل ترس را در خود دیده و در نهایت در میدان نبرد و جنگ رو در رو نه تنها دستاوردی نداشته بلکه تا به امروز بیش از ۲ هزار کشته و بیش از یک هزار اسیر داشته است.

وی افزود: در صحنه غیرنظامی رژیم صهیونیستی کودکان و زنان را به خاک و خون می‌کشد و این در هیچ جنگی امتیاز محسوب نمی‌شود و نتیجه آن نیز یک نفرت جهانی برای اسرائیل شد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امروز یک بیداری اسلامی در سرتاسر عالم بر علیه اسرائیل و آمریکا ایجاد شده است و همه چهره واقعی این رژیم کودک کش را می‌بینند.

وی در پایان یادآور شد: اسرائیل از درون متلاشی شده و قدرت تصمیم گیری خود را از دست داده و عامل اصلی جنایات امروز در غزه آمریکا است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا