شهرستان ها

حل بخش بزرگی از مشکل زیر ساختی منظریه با کار جهادی دستگاه ها

شهرکرد- مدیر کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکل زیر ساختی شهرک منظریه شهرکرد، گفت: بخش زیادی از این مشکلات زیرساختی با همکاری دستگاه های اجرایی و با اجرای مانور حل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو کیانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر ساله مانورهایی در راستای ارزیابی توان امدادی دستگاه‌ها، هم افزایی و تجربه کار مشارکتی برگزار می‌شود، اظهار کرد: مانور امسال با تغییر رویه به سمت و سوی خدمت رسانی به مردم منظریه سوق داده شد.

وی با اشاره به اینکه این مانور بی نظیر بود، عنوان کرد: استفاده از این ظرفیت منجر به پروژه بزرگ خدمت رسانی به مردم این منطقه شد و کار از حالت نمایشی خارج شد.

مدیر کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مانورها در سال‌های گذشته بدون خروجی بود، تصریح کرد: زیر ساخت‌ها در شهرک منظریه مشکل جدی داشت و نخاله‌های ساختمانی مردم را به شدت اذیت می‌کرد.

کیانی با بیان اینکه مناطق در نظر گرفته شده برای فضای سبز در این منطقه رها شده بود، اعلام کرد: این نقاط به محلی برای جمع آوری نخاله‌های ساختمانی تبدیل شده و چهره شهر را نا زیبا کرده بودند.

وی ادامه داد: به منظور ساماندهی وضعیت زیرساختی شهرک منظریه مانور دو روزه به پروژه ۲۱ روزه تبدیل شد.

مدیر کل بحران چهارمحال و بختیاری افزود: طی سه هفته بالغ بر ۵۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی و آسفالت انجام شد.

کیانی برآورد اعتباری این طرح بدون ضریب پیمانکاری را ۹۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این در حالی است که با همکاری و ظرفیت داخلی کلیه دستگاه‌ها و مانور ۲۱ روزه این مهم بدون هیچ اعتباری عملیاتی شد.

وی با اشاره به فعالیت ۶۵ خودرو سبک و سنگین، اظهار کرد: در شروع این مانور ۲۰ دستگاه اجرایی مشارکت داشتند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا