شهرستان ها

حماسه بدرقه شهید جمهور را در انتخابات تکمیل کنیم

ساری- امام جمعه ساری شرکت باشکوه در انتخابات را مکمل حماسه بدرقه شهید جمهور دانست و بر لزوم تکمیل آن در انتخابات هشتم تیرماه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با بیان اینکه هیچ فضیلتی به پای جهاد نمی‌رسد، گفت: رتبه جهاد در راه خدا از دیگر عبادات بالاتر است.

آیت الله لائینی با بیان اینکه آب منطقه از برخی روستاها مطالبه آب بها دارد، گفت: در حال حاضر شرایط کشاورز خوب نیست و باید بعد از برداشت محصول این مطالبات صورت گیرد.

وی با عنوان اینکه برخی از بذرهای گندم کم بازده بوده است، گفت: امسال در زمینه بذر دارای مشکل بودیم و جهاد کشاورزی باید در این زمینه فکری داشته باشد.

آیت الله لائینی از کشاورزان به عنوان گنجینه داران ذکر کرد و گفت: امنیت غذایی ما با کار و تلاش کشاورزان محقق می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت در پیش بودن روز عرفه از آن به عنوان روز عارفان و عید نیایش ذکر کرد و گفت: باید امسال مراسم و آئین‌های دهه امامت و ولایت با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران برپایی موکب‌ها دسته جات و آئین‌های جشن و سرور را در دهه امامت و ولایت لازم و ضروری دانست و گفت: امیدواریم که همه ما قدیری باشیم.

اخلاق انتخاباتی را داوطلبان و مردم رعایت کنند

امام جمعه ساری به تبلیغات کاندیداها و داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اضافه کرد: در تبلیغات انتخابات باید اخلاق انتخاباتی رعایت شود و از تخریب رقبا پرهیز کنند.

وی از داوطلبان خواست تا نقاط قوت نظام اسلامی برنامه‌هایشان را ارائه کنند همچنین در مناظره‌ها باید حد و حقوق حدود اخلاق رعایت شود و نباید کاری کنیم که کام ملت تلخ شود.

امام جمعه ساری از همه مردم خواست تا در انتخابات اخلاق را رعایت کنند و گفت: شایسته سالاری برای انتخاب فرد مورد نظر از سوی مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله لائینی شرکت در انتخابات را حق و وظیفه و تکلیف دانست و گفت: باید همه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم و باید حماسه دیگری در انتخابات خلق کنیم تا مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت و شهید جمهور باشد.

وی تاکید کرد: باید انتخابات هشتم تیر یک حماسه دیگری در کشور تبدیل شود از این رو هم حضور حداکثری و حسن انتخاب مسئله مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسک حج و اینکه برائت امسال باید فراتر از موسم حج در کشورها و شهرهای مسلمان نشین جهان ادامه یابد، گفت: بنابراین شعار تبری از آمریکا و صهیونیست‌ها محدود به خیمه عرفات نباید باشد و تمام کشورها مسلمانان باید در آئین تبری از استکبار جهانی شرکت کنند و همه مرگ بر آمریکا را فریاد بزنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا