شهرستان ها

حماسه تشییع شهدای خدمت با مشارکت در انتخابات تکمیل می‌شود

قزوین- امام جمعه آبیک بیان اینکه ۱۴ روز به تکمیل حماسه‌ای که در تشییع شهدای خدمت خلق شد مانده است، گفت: همه ما باید با انتخاب اصلح این حماسه را تکمیل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آبیک با اشاره به سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: امام باقر (ع) می‌فرماید که شیعه ما نیست کسی که تقوا را رعایت نکند و از فرمان خدا اطاعت نکند.

وی افزود: امام باقر (ع) کسی بود که تمام وقایع و مصیبت‌های کربلا را از نزدیک دیده و شاهد بود که سه شبانه‌روز بدن مطهر سیدالشهدا (ع) در بیابان مانده بود و مصیبت اسارت و تازیانه خوردن حضرت زینب (س) از دشمنان را مشاهده کرده است.

امام جمعه آبیک با اشاره به سالروز تأسیس جهاد سازندگی اضافه کرد: این نهاد که البته اکنون به نام جهاد کشاورزی است در تلاش است در امر کشاورزی رونق ایجاد کند و امروز با تلاش این مجموعه در گندم به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز عرفه تأکید کرد: دعای عرفه کارخانه انسان سازی است و همه باید سعی کنیم با حضور در این مراسم گرد گناه را از خود پاک کنیم.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره سالروز شهید چمران عنوان کرد: در انتخابات پیش رو همه باید تلاش کنیم تا رییس جمهوری همچون شهید چمران انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۴ روز به تکمیل حماسه‌ای که در تشییع شهدای خدمت خلق شد مانده است، تأکید کرد: همه ما باید با انتخاب اصلح این حماسه را تکمیل کنیم.

امام جمعه آبیک با بیان اینکه کاندیداها و هواداران آن‌ها باید از لجن پراکنی بر علیه یکدیگر خودداری کنند، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا در فضایی آرام و اخلاقی یک نفر اصلح را انتخاب کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه جبهه مقاومت نیز به حضور حداکثری مردم در انتخابات دل بسته است، یادآور شد: دشمنان ملت و نظام سلطه بدانند این ملت در ۸ تیرماه تمام امید آن‌ها را برای رسیدن به آرزوهای شیطانی‌شان به یأس تبدیل خواهند کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا