شهرستان ها

حماسه ۶ بهمن آمل افتخاری برای آمل و مازندران است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران حماسه ششم بهمن آمل را مظهر وفای به عهد توسط مردم ذکر کرد و آن را افتخاری برای شهرستان و استان برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل در ساری با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام هادی (ع) اظهار داشت: حماسه ششم بهمن آمل مظهر وفای به عهد توسط مردم آمل است زیرا این مردم با خداوند، انقلاب اسلامی، شهیدان و امام راحل میثاق بسته بودند.

وی با اظهار اینکه مردم آمل به خوبی به عهد و میثاق خود عمل کرده بودند، تصریح کرد: در کوتاه‌ترین زمان تمام شهر آمل به سنگر تبدیل شده بود و گروهک‌های مزدور بیگانگان با سنگر عظیم مردمی مواجه شده بودند.

وی با بیان اینکه گروهک‌های منافقان تصور می‌کردند که با استقبال مردمی مواجه خواهند شد اما با مقاومت مردم روبرو شده بودند، گفت: همچنین آشوبگران در حوادث اخیر گمان می‌کردند که مردم همراهی خواهند داشت و شکست این خیال‌های خام بارها از سوی دشمن تجربه شده است.

امام جمعه ساری با تقدیر از پایبندی مردم به عهد و میثاق با دین و نظام اسلامی گفت: مردم ایران بهترین مظهر وقای به عهد و پیمان هستند.

آیت الله لائینی با تقدیر از حماسه مردم آمل در ششم بهمن آن را افتخاری برای شهرستان و استان دانست و گفت: در ماجرای جنگل آمل در راستای مبارزه با منافقان در مجموع بیش از ۱۷۰ شهید از سراسر استان تقدیم شد و مردم آمل نیز طی یک روز ۴۰ شهید نثار کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران حماسه ششم بهمن آمل را از افتخارات و برجستگی‌های مردم مازندران ذکر کرد و گفت: مردم ایران بارها در عرصه‌های مختلف وفاداری خود را به دین و نظام اسلامی نشان دادند و آن را اثبات کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا