شهرستان ها

حماسه ۹ دی پاسخی دندان‌شکن از سوی ملت ایران به دشمنان انقلاب بود

بوشهر- بخشدار آبپخش گفت: حماسه ۹ دی پاسخی دندان‌شکن از سوی ملت ایران به بدخواهان داخلی و قدرت‌های مداخله‌گر خارجی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پایبندی به اصل ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد شنبه شب در مراسم ۹ دی در آب‌پخش با اشاره به وقایع پیش از حماسه ۹ دی اظهار داشت: یک جریان سیاسی در داخل کشور در ۲ دهه اخیر همواره در صدد القای ناامیدی و زیر سوال بردن رکن مهم انتخابات بوده است.

بخشدار آب‌پخش افزود: افراد و گروه‌های سیاسی در داخل هستند که پیش از شروع فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی درصدد تضعیف آن برمی‌آیند و علناً اعلام می‌کنند در صورتی که نام فرد موردنظر آن‌ها از صندوق‌های رأی بیرون نیاید، انتخابات مردود است.

وی گفت: این جریان سیاسی همواره از یکسو شعار حاکمیت قانون و لزوم برگزاری انتخابات آزاد می‌دهد و از سوی دیگر پیش از شروع انتخابات آن را زیر سوال می‌برد و در صورتی که به نتیجه مطلوب خود نرسد، قانون اساسی کشور را نادیده می‌گیرد.

سلیمی مفرد با برشمردن عوامل بروز فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ اظهار داشت: وقایع پس از انتخابات با شکوه ریاست جمهوری سال ۸۸ کام ملت ایران را تلخ کرد، عوامل داخلی و خارجی دست به دست هم دادند و خسارات زیادی را به کشور وارد کردند.

وی گفت: از یکسو در داخل کشور عده‌ای دنیاطلب و سودجو از اعتماد مردم و طرفداران خود سوءاستفاده کرده و بلافاصله شروع به تحریک مردم و دعوت به حضور آن‌ها در خیابان‌ها کردند و ایجاد این دوقطبی کاذب و تحریک مردم به آشوب که از سوی نامزدهای یک جریان خاص شروع شد که منجر به فجایع و خسارت‌های زیادی شده و لطمه بزرگی به آبروی نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی وارد کرد.

بخشدار آب‌پخش بیان کرد: از سوی دیگر نیز دشمن خارجی با دیدن این ازهم‌گسیختگی و عدم انسجام داخلی جرأت دخالت در امور داخلی ایران ما را به خود داد و با تمام قدرت برای زمین زدن جمهوری اسلامی به میدان آمد.

وی گفت: ۲ عامل دنیاطلبان داخلی و دشمنان خارجی زمینه بروز فتنه‌های بعدی را فراهم کردند که اوج آن هتک حرمت به مقدسات ما در روز عاشورای حسینی سال ۸۸ بود و این گناهی نابخشودنی است.

بخشدار آب‌پخش در ادامه اعلام کرد: حماسه ۹ دی پاسخی دندان‌شکن از سوی ملت رشید ایران به بدخواهان داخلی و قدرت‌های مداخله‌گر خارجی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پایبندی به اصل ولایت فقیه بود.

وی گفت: ما نیز امروز با شعار خود با جمهوری اسلامی و ولی فقیه خودمان تجدید بیعت می‌کنیم.

سلیمی مفرد در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو در ۱۱ اسفند گفت: امسال ما از این فرصت برخورداریم که هم با شعار و هم در عمل از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کنیم.

وی بیان کرد: ۹ دی، روزی است که ما با شعارهای خود با جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه تجدید بیعت می‌کنیم اما در روز ۱۱ اسفند با حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در عمل پایبندی خود به انقلاب اسلامی و خون شهدا را نشان خواهیم داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا