شهرستان ها

حمایت از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی در آذربایجان شرقی

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی و کتابخانه ای در استان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین خرّم، شامگاه دوشنبه در دیدار با رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با تقدیر از رویکرد فرهنگی دولت سیزدهم و تلاش‌های جهادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به پذیرش مسئولیت‌های سنگین توسط جوانان در دوران دفاع مقدس گفت: فعالیت‌ها و روحیه جهادی برخی افراد ناشی از هم‌نشینی و هم‌نفسی با شهدای والامقام بوده است. به عنوان مثال زمانی شهید بروجردی در جمعی حاضر می‌شد، مانند سایه رحمت بر سر حاضران بود؛ کلامش، سخنش و صبرش بسیار گیرا بود.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان همچنین با تأکید بر حمایت استانداری از حوزه کتابخانه‌های عمومی و همچنین تکمیل برخی پروژه‌های نیمه‌تمام استان، گفت: امروز بسیاری از مشکلات جامعه ما ناشی از مشکلات فرهنگی است.

خرم سپس ادامه داد: ما در استان توجه ویژه‌ای به رویدادهای فرهنگی داریم و مسئولان استان موضوعات فرهنگی را به خوبی پیگیری می‌کنند. اما کار فرهنگی یک کار سخت و زمانبر است که در طی زمان به ثمر می‌نشیند و به دلیل اینکه نسبت به فعالیت‌های دیگر بروز فیزیکی کمتری دارد، متأسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است که باید این روند را اصلاح کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا