شهرستان ها

حمایت از جامعه زنان و نهاد خانواده از الویت های شهید رییسی بود

مشهد- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حمایت از جامعه زنان و نهاد خانواده، از اولویت‌های مهم آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در مشهد اظهار کرد: در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی، اقدامات متعددی در حمایت و پشتیبانی از قشر زنان و نهاد خانواده صورت گرفت.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: در دولت سیزدهم بانوان کشورمان در دستگاه‌های اجرایی مختلف موقعیت پیدا کردند و آیت‌الله رئیسی مایل بودند که زنان در شوراهای عالی تصمیم گیری به کار گرفته شوند.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم با ایجاد بیمه‌های متعدد برای زنان، خانواده و کودکان، اقدامات مربوط به ترغیب و تسهیل ازدواج و تهیه مسکن برای خانواده‌هایی که چند قلو داشتند، پشتیبانی‌های خوبی از حوزه زنان و خانواده شد.

خزعلی گفت: همچنین رئیس جمهور شهید در راستای حمایت و پشتیبانی از ارتقای توانمندی‌های زنان و حمایت از خانواده نیز تاکید داشتند که از استعداد و توان زنان در حوزه‌های مختلف و از جمله در تصمیمات کشوری استفاده شود، ضمن آنکه بتوانند به دغدغه‌ها و علاقمندی‌های خود در حوزه خانواده بپردازند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا