شهرستان ها

حمایت از ۳۷۰۰ طرح اشتغالزا در استان یزد

یزد- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یزد گفت: ۳ هزار و ۷۰۰ طرح اشتغالزا در استان یزد توسط این ستاد تایید و حمایت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محمدپناه، ظهر شنبه در رویداد جام رسانه ای امید با اشاره فعالیت این ستاد بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این ستاد از خدمت رسانی در بحران ها تا تولید واکسن و ماسک به مردم خدمت رسانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد ۱۵ خرداد، بنیاد احسان، برکت، سازمان توسعه گری عمران، سازمان توسعه گری پردیس و شرکت‌ها و هلدینگ های مختلف از زیر مجموعه های این ستاد به شمار می روند، افزود: فعالیت تمامی این مراکز در راستای محرومیت زدایی در کل کشور است.

محمدپناه، اصلی‌ترین هدف و رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام را خدمت رسانی در روستاها و مناطق محروم اعلام کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یزد بیان کرد: در بنیاد برکت فعالیت های عمرانی و اشتغالزایی انجام می شود که در استان یزد این فعالیت ها معطوف به ساخت ۲۷ مدرسه، خانه عالم و … بوده است.

محمدپناه با اشاره به طرح های اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان عنوان کرد: ۳ هزار و ۷۰۰ طرح با اشتغالزایی برای ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در استان یزد ارائه شده است.

وی از برپایی پویش های مختلف در استان توسط این ستاد خبر داد و گفت: پویش همدلی و احسان، پویش بهداشتی و سلامت، پویش مشق احسان، پویش دلگرمی احسان، پویش نسیم احسان از جمله موارد به شمار می رود.

محمدپناه همچنین به تشریح طرح تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ خبر داد و بیان کرد: این طرح در حال حاضر در ۱۰ محله یزد در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام یکی از کارگزاران اجرای طرح ملی مسکن در استان یزد است، افزود: هزار و ۲۰۰ واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام ایجاد شد که ۷۰۰ مورد آن ویلایی و بقیه آپارتمانی بوده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا